K: Lisasin ostukorvi. Mis edasi saab?
V: Klõpsake ülaosas oleval käru ikoonil ja järgige juhiseid.
K: Millised maksesüsteemid on poes saadaval?
V: Me kasutame mitmeid usaldusväärseid maksete pakkujaid:
- Paypal
- Triip (Visa, MasterCard, Amex, Apple Pay)
- Maksekeskus (pangalingid kõige tavalisematele BATIC -pankadele: Rootsbank, SEB, LHV, Nordea, Luminor, Šiaulių Banlas, Danske Bank, Coop, Citadele)
K: Olen maksnud. Millal ma tellimuse saan?
V: Töötleme tellimusi kohe pärast makse laekumist. Kohaletoimetamise aeg sõltub transiidiajast Eestiast teie riiki. Kohaletoimetamise aeg Euroopa riikidesse ei ületa tavaliselt ühte nädalat.
K: Mulle see toode ei meeldinud. Kas ma saan selle tagastada?
V: Jah, saate. Palun kontrollige meie Tagastamise poliitika.
K: Millised piirkonnad on tellimuste jaoks saadaval?
V: Me toimetame Euroopasse ja Põhja -Ameerikasse.
K: Millised on kohaletoimetamise meetodid?
V: Eesti tellimusi edastavad Omniva ja Itella. Samuti on võimalik korjata tellimus meie poest Tallinnis, Priisle tee 16, box 4.
Euroopasse ja Põhja -Ameerikasse korraldavad tellimused Omniva, Itella ja Packeta kullerid.